Održana prva radionica o ishodima učenja

Print

U Petak, 22.02.2008. godine, na Fakultetu organizacije i informatike održana je prva radionica o ishodima učenja organizirana u sklopu projekta "Ishodi učenja u interdisciplinarnim studijskim programima INTER-OUTCOMES".

Radionici su osim nastavnika FOI-a prisustvovali prof.dr.sc. Vedran Mornar, dekan FER-a te doc.dr.sc. Željka Milin Šipuš i doc.dr.sc. Goranka Nogo s PMF-a.

 

Zaključci radionice >>

Slike s radionice >>

 

Zaključci s radionice

  1. Ishodi učenja predstavljaju instrument razvoja plana i programa, te provjere njegove konzistentnosti.
  2. Dublinski opisnici služe razlikovanju pojedinih razina studija (prediplomski, diplomski, poslijediplomski), ali za definiranje programa potrebno je uzeti u obzir stručne i generičke vještine studija.
  3. Ishodi učenja na razini predmeta trebaju korelirati s ishodima učenja na razini studijskog programa, ili trebaju osigurati ulazne kompetencije za neki drugi predmet koji doprinosti ishodima učenja studijskog programa.
  4. Određivanje ishoda učenja predmeta i nastavnih jedinica predstavlja korak u poboljšanju nastavnog procesa koje rezultira jasnijim sagledavanjem nastave.
  5. Određivanje ishoda učenja je proces u kojem treba krenuti od vrha i najprije odrediti ishode učenja programa, grupe predmeta, predmeta i na kraju nastavnih jedinica. Provjera ishoda učenja ide u suprotnom smjeru, od nastavnih jedinica do programa. Prožimanje ta dva procesa temelj je usuglašenosti sustava koji doprinosi poboljšanju kvalitete obrazovnog procesa.
  6. Ishodi učenja predmeta trebaju biti povezani s nastavnim metodama, načinom praćenja studenata i predviđenim opterećenjem studenata u predmetu.
  7. Na razini programa treba definirati 15-30 ishoda učenja, na razini predmeta 5-10, a na razini nastavne cjeline 5-15.
  8. Za provjeru ECTS-a moguće je osim ankete upotrijebiti i sustav vođenja dnevnika aktivnosti studenata (nekoliko studenta po predmetu).

Program radionice: